Kraj

PM konsoliduje sprzedaż reklam w stacjach grupy kapitałowej Polsat

PM Sp. z o.o., biuro reklamy telewizji Polsat, TV4 i Puls, zajmie się ponownie sprzedażą czasu reklamowego w Polsacie Sport....

PM Sp. z o.o., biuro reklamy telewizji Polsat, TV4 i Puls, zajmie się ponownie sprzedażą czasu reklamowego w Polsacie Sport. Ad Venture Team Polska, obecny broker obsługujący Polsat Sport od dwóch lat, będzie się zajmował sprzedażą reklam w tym kanale tylko do końca kwietnia br. Zmiana, według Stanisława Janowskiego, zastępcy dyrektora zarządzającego PM, jest podyktowana decyzją o konsolidacji obsługi wszystkich stacji funkcjonujących w ramach grupy kapitałowej telewizji Polsat. – W obecnej sytuacji rynkowej ten model biznesowy będzie przynosił wymierne korzyści nie tylko dla samego Polsatu Sport, ale także dla całości obsługiwanego portfolio stacji – mówi Janowski. – Przeniesienie sprzedaży Polsatu Sport do PM Sp. z o.o. będzie także znacznym ułatwieniem dla naszych klientów, ponieważ wszystkie stacje z grupy będą dostępne w jednym miejscu. Przejęcie sprzedaży Polsatu Sport przez PM wiązało się z przebudową struktur PM i zmianą polityki sprzedażowej Polsatu Sport. Nowa oferta stacji zostanie przedstawiona agencjom mediowym i klientom indywidualnym w najbliższym czasie. – Poszerzamy sprzedaż spotową o sprzedaż gwarantowanej widowni, a przebieg wszystkich realizowanych kampanii będzie monitorowany w module Post Evaluation w systemie Arianna dostarczanym przez AGB – dodaje Janowski. (PR)