Kraj

Kucharek rozpoczyna wielomiesięczną kampanię wzmacniającą wizerunek

PPH Prymat rozpocznie po świętach wielkanocnych intensywne kilkumiesięczne działania reklamowe dla marki przypraw Kucharek. Wieńczą one prace nad odświeżeniem wizerunku...

PPH Prymat rozpocznie po świętach wielkanocnych intensywne kilkumiesięczne działania reklamowe dla marki przypraw Kucharek. Wieńczą one prace nad odświeżeniem wizerunku marki, które rozpoczęły się na początku br. Agencja Euro RSCG przygotowała nowy spot TV pod tytułem “Najlepszy jest Kucharek”. – Reklama TV ma zwrócić uwagę konsumentów na powszechność użytkowania marki Kucharek, jak również pokazać, że gotowanie to czysta przyjemność – wyjaśnia Grzegorz Szczepanik, kierownik marki Kucharek. Kampania TV trwać będzie kilka miesięcy. Dom mediowy Optimum Media OMD zakłada, że w tym czasie zobaczy ją 18,5 mln osób w wieku 16-49 lat. Wsparciem dla kampanii TV będzie reklama w prasie, w tytułach kobiecych i kulinarnych. Producent przygotował 500 tys. saszetek samplingowych dystrybuowanych w prasie oraz podczas degustacji w punktach sprzedaży. Planowane jest także wykorzystanie niestandardowych mediów. Agencja Interactive Marketing Partner przygotowała nowy serwis internetowy dla marki. Cała rodzina przypraw Kucharek (przyprawa uniwersalna, kostki rosołowe, przyprawy do zup i potraw w płynie) zyskała na początku br. nowe opakowania, zmianie uległo logo marki, wzbogacono recepturę przyprawy uniwersalnej Kucharek. Przyprawa uniwersalna Kucharek pojawiła się na polskim rynku w 1995 r. Na przełomie listopada i grudnia 2005 r. według badania MEMRB Kucharek był liderem sprzedaży ilościowej z udziałem na poziomie 28,9 proc., jej udziały wartościowe wynosiły 21,7 proc. (MKS)