Kraj

Marka Peroni wchodzi do Polski

Kompania Piwowarska SA wprowadza na polski rynek włoską upmarketową markę piwa Peroni Nastro Azzurro. Marka należy do koncernu SABMiller, który...

Kompania Piwowarska SA wprowadza na polski rynek włoską upmarketową markę piwa Peroni Nastro Azzurro. Marka należy do koncernu SABMiller, który jest właścicielem Kompanii Piwowarskiej. Paweł Kwiatkowski, dyrektor ds. korporacyjnych, nie ujawnił szczegółów na temat launchu marki. Tymczasem na wielkoformatowych nośnikach reklamy zewnętrznej pojawiły się teasery kampanii. Kreację dla Peroni przygotowuje brytyjska agencja reklamowa The Bank. Piwo jest już dostępne w wybranych lokalach. W tym samym czasie agencja Sensors obsługująca markę Peroni w zakresie public relations poinformowała o planowanym otwarciu pierwszego sklepu Emporio Peroni w Warszawie. W dzisiejszym wydaniu DS “MMP” w sekcji informacji międzynarodowych piszemy również o launchu nowej strony internetowej Peroni (www.peroniitaly.com), którą właśnie uruchomił koncern SABMiller, na stronie tej znajduje się już link do polskiej wersji serwisu. (PR)