Kraj

KREM VICHY I ZWIASTUJACA KAMPANIA REKLAMOWA

Z okazji wprowadzenia na polski rynek ostatniej nowości Vichy, kremu Nutrilogie do skóry suchej, po raz pierwszy przygotowano kampanię zwiastującą....

Z okazji wprowadzenia na polski rynek ostatniej nowości Vichy, kremu Nutrilogie do skóry suchej, po raz pierwszy przygotowano kampanię zwiastującą. Polega ona na zamieszczeniu w prasie codziennej i tygodnikach specjalnych formatów reklamowych, zwiastujących pojawienie się nowego produktu. Ogłoszenia o formatach 1/2 strony w pionie lub poziomie nawiązują do późniejszej kampanii prasowej, a ich hasła mają obudzić w konsumentce skojarzenia związane z odczuwaniem suchości skóry. Celem kampanii jest zainteresowanie konsumentki nowością Vichy, jeszcze przed pojawieniem się produktu w sprzedaży, poprzez intrygujący obraz i odwołanie się do jej osobistych przeżyć związanych z odczuwaniem suchości skóry. Po 2-tygodniowej dynamicznej kampanii zwiastującej obejmującej “Gazetę Wyborczą”, “Wprost”, “Panią Domu”, “Naj” i “Vivę!”, konsumentka znajdzie kompletną reklamę z nowym produktem Vichy Laboratoires Nutrilogie, zawierającym unikalną cząsteczkę Sfingolipid, która aktywizuje skórę do samodzielnego wytwarzania lipidów. Kreację przygotowała agencja Euro RSCG, media planning – Universal McCann. Kampania zwiastująca trwa od 2 do11 września, kampania właściwa: październik – grudzień; media: “Twój Styl”, “Claudia”, “Wprost”, “Pani”, “Wysokie Obcasy”. Do końca 2000 r. zostanie zamieszczonych 300.000 próbek prasowych. Dalszy ciąg kampanii w 2001 r. Tygodniowa kampania telewizyjna będzie trwać od 18 do 24 września 2000 (AL)