Kraj

Euro RSCG Marketing House wraz z Digital One przygotowuje narzędzie do pozyskiwania danych osobowych

Euro RSCG Marketing House wraz z Digital One tworzy narzędzie do pozyskiwania danych osobowych na zlecenie EHS Brann Discovery -...

Euro RSCG Marketing House wraz z Digital One tworzy narzędzie do pozyskiwania danych osobowych na zlecenie EHS Brann Discovery – specjalisty w zakresie danych w Euro RSCG 4D z Wielkiej Brytanii (agencja specjalizująca się w marketingu bazodanowym, e-marketingu, planowaniu i konsultingu wewnątrz Euro RSCG 4D). Narzędzie ma posłużyć do pozyskiwania cennych dla marketera danych osobowych i odpowiedzi na pytania lifestyle’owe osób korzystających z wybranych stron WWW. Mechanika zdobywania informacji oparta została na komunikacji interaktywnej oraz między innymi wykorzystaniu narzędzi interaktywnych zachęcających do działania (tzw. incentivized banners), prowadzących do podstron projektu. Specjalnie przygotowana podstrona ma zawierać formularz służący do zebrania kluczowych danych. W ramach realizacji projektu przygotowany będzie również mechanizm skłaniający internautów do udostępnienia danych – tworzą go e-vouchery pozwalające na zniżkowe zakupy w sklepach internetowych oraz możliwość udziału w loterii. Twórcy projektu Euro RSCG Marketing House oraz Digital One zastosowali w nim także funkcję Member get Member, która umożliwi zaproszenie przyjaciela. (AMS)