M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pfizer startuje z dwiema nowymi kampaniami dotyczącymi Viagry

Serwis Dzienny | 18 kwietnia 2006, 00:00

Koncern farmaceutyczny Pfizer rozpoczyna w Stanach Zjednoczonych dwie kampanie związane z Viagrą. Jedna będzie promować markę, druga informować o dysfunkcji...

Koncern farmaceutyczny Pfizer rozpoczyna w Stanach Zjednoczonych dwie kampanie związane z Viagrą. Jedna będzie promować markę, druga informować o dysfunkcji erekcyjnej i namawiać chorych do kontaktu z lekarzem. Pół roku po kampanii kierowanej do mężczyzn, a prowadzonej pod hasłem "Zadzwoń" Pfizer rozpoczyna kolejne działania, tym razem z zachętą "Zapytaj dziś". Działania mają wymiar edukacyjny, a reklamy odsyłają do specjalnej strony internetowej na ten temat. Kampania prowadzona będzie m.in. w telewizji i radiu. Budżet działań nie został ujawniony. Kampanie przygotowała agencja McCann Healthcare z Nowego Jorku. Według IMS Health w ub.r. Viagra miała 62,7 proc. rynku leków na dysfunkcję erekcyjną. Rok wcześniej było to 73,4 proc., a w 2003 r. 90 proc. W ub.r. konkurencyjny Cialis (Eli Lilly i Icos) miał 23,3 proc. udziału, a Levitra (GSK i Schering-Plough) 10,9 proc. ("Advertising Age")

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,