Kraj

Majka Jeżowska i raperzy zaangażowani w kampanię lodów Koral

Przez cały "sezon lodowy" potrwa kampania lodów Koral produkowanych przez polską firmę PPH Koral. Przygotownao cztery filmy reklamowe z udziałem...

Przez cały “sezon lodowy” potrwa kampania lodów Koral produkowanych przez polską firmę PPH Koral. Przygotownao cztery filmy reklamowe z udziałem piosenkarki Majki Jeżowskiej oraz raperów. W poprzednich latach markę promowali kolejno: Katarzyna Figura, Maryla Rodowicz, Daniel Olbrychski, Beata Kozidrak i zespół Arka Noego. Zdaniem kierownictwa spółki strategia ta była optmalna, jeśli chodzi o budowanie świadomości marki w różnych grupach konsumentów, m.in. w grupie dzieci i młodzieży. Dzisiaj Koral jest liderem rynku lodów w Polsce z udziałem ilościowym na poziomie 35,54 proc. (źródło: PPH Koral). Jest postrzegany jako marka niosąca produkty dobrej jakości za przystępną cenę. Największym jej rywalem pozostaje Algida (Unilever Polska). Tegoroczne działania reklamowe składać się będą z kampanii TV, a także outdooru i prasy. Reklamodawca nie ujawnia agencji reklamowej i domu mediowego, z którymi pracował przy projekcie kampanii. Podobnie jak w poprzednich latach Koral przygotował na ten sezon szeroką gamę nowości, począwszy od fantazyjnych kształtów opakowań, a kończąc na nowych smakach lodów. W 2004 r. przychody firmy wyniosły 395 mln zł. W ostatnim okresie spółka zwiększyła eksport lodów do Niemiec, Czech, na Słowację, Węgry, do Wielkiej Brytanii, Irlandii, na Litwę, Łotwę, do Estonii i krajów skandynawskich. (MKS)