Kraj

Hypermedia będzie obsługiwać markę Lenor

Procter & Gamble powierzył agencji interaktywnej Hypermedia zaprojektowanie strony promocyjnej nowej serii produktów marki Lenor. Agencja z P&G współpracuje od...

Procter & Gamble powierzył agencji interaktywnej Hypermedia zaprojektowanie strony promocyjnej nowej serii produktów marki Lenor. Agencja z P&G współpracuje od trzech lat i odpowiada za marketing w internecie większości marek tej firmy, również na Litwie, Łotwie i w Estonii. Projekt dla Lenora będzie pierwszą w Polsce akcją promocyjną płynu do płukania tkanin w internecie. Do zadań agencji będzie należało także przygotowanie kreacji do kampanii reklamowej w sieci. Grupą docelową reklam są kobiety między 25. a 39. rokiem życia, z wykształceniem średnim i wyższym, mieszkające w większych miastach. Hypermedia obsługuje obecnie także brandy: Blend-a-med, Always, Pantene, Pampers, Head & Shoulders i Wella należące do P&G. (TW)