M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zbigniew Frukacz szefem marketingu pism wnętrzarskich Muratora

Serwis Dzienny | 20 kwietnia 2006, 00:00

Zbigniew Frukacz został nowym szefem marketingu pism wnętrzarskich Wydawnictwa Murator (m.in. "M jak mieszkanie" czy "Dobre Wnętrze"). Zastąpi Małgorzatę Pestkowską,...

Zbigniew Frukacz został nowym szefem marketingu pism wnętrzarskich Wydawnictwa Murator (m.in. "M jak mieszkanie" czy "Dobre Wnętrze"). Zastąpi Małgorzatę Pestkowską, która odchodzi z firmy. Na nowym stanowisku Frukacz będzie odpowiadał za tworzenie i realizację koncepcji marketingowych pism wnętrzarskich. W Muratorze pracuje od 2003 r., wcześniej zajmował się organizacją eventów oraz aranżowaniem projektów sponsoringowych. Poprzednio pracował w agencji reklamowej Zack oraz w firmie WIKR. (MM)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,