Kraj

Fabryka Pomysłów tworzy dział brand supportu; wygrała przetarg marki Miller

Fabryka Pomysłów, firma specjalizująca się w ambient mediach, uruchomiła dział brand supportu. Nowy dział będzie się specjalizował w szeroko pojętej...

Fabryka Pomysłów, firma specjalizująca się w ambient mediach, uruchomiła dział brand supportu. Nowy dział będzie się specjalizował w szeroko pojętej komunikacji BTL z naciskiem na marketing szeptany i programy ambasadorów marki. Szefem komórki został Robert Ziemba, wcześniej dyrektor projektów specjalnych w Fabryce Pomysłów. Do działu dołączył także Bartłomiej Pietruszewski, ostatnio zatrudniony na stanowisku specjalisty ds. produktu w Statoilu, wcześniej koordynator projektów w agencji Jet. Pierwszym klientem działu brand supportu jest marka Miller z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Fabryka Pomysłów wygrała przetarg na całoroczną obsługę BTL marki. Pokonała trzy agencje, ich nazwy nie zostały ujawnione. Dział brand supportu stara się o pozyskanie kolejnych klientów. Jeszcze w tym roku przychody działu mają stanowić 30 proc. przychodów Fabryki Pomysłów. Oprócz komórki brand supportu w strukturach firmy funkcjonują działy ambient mediów i guerilla marketingu. (JN)