Kraj

Publicis przygotowała spoty do sezonowego projektu dla marki La Cremeria

Nestle Polska SA zaplanował kampanię reklamową lodów familijnych La Cremeria. Spoty przygotowane przez agencję reklamową Publicis pojawiać się będą w...

Nestle Polska SA zaplanował kampanię reklamową lodów familijnych La Cremeria. Spoty przygotowane przez agencję reklamową Publicis pojawiać się będą w wybranych stacjach telewizyjnych, m.in.: TVP1, TVP2, TVN, TVN Siedem czy Hallmark. Kampania skierowana jest do kobiet powyżej 25. roku życia, mających dzieci, pracujących i zajmujących się domem. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki. Media planuje i kupuje dom mediowy Mediaedge:cia. Lody La Cremeria dostępne są w opakowaniach 900-ml (sugerowana cena na półce to 13,99 zł). Jak twierdzi producent, wyróżniają się one wyjątkowo kremową konsystencją oraz bogactwem dodatków. Wśród dziesięciu smaków w nowym sezonie pojawiły się cztery nowości: La Cremeria Advocat, La Cremeria Tiramisu, La Cremeria Szarlotka, La Cremeria Sernik. (MB)