Kraj

Najbliższa "Gala" z silną kampanią w telewizji, w rekordowej objętości

Najbliższe wydanie tygodnika "Gala" (G+J Polska) będzie wsparte silną kampanią reklamową w telewizji z udziałem aktorki Małgorzaty Kożuchowskiej, która wspierała...

Najbliższe wydanie tygodnika “Gala” (G+J Polska) będzie wsparte silną kampanią reklamową w telewizji z udziałem aktorki Małgorzaty Kożuchowskiej, która wspierała także poprzednie wydania magazynu przy okazji jego serii filmowej na DVD pod nazwą “Gala Oscarowa”. Media zaplanował i kupił Starcom, a za kreację odpowiada dział marketingu tytułu. “Gala”, która wejdzie na rynek w poniedziałek 24 kwietnia, będzie utrzymywana na rynku przez dwa tygodnie ze względu na długi majowy weekend. Ukaże się z trzecim i ostatnim filmem z serii “Gali Oscarowej”, tym razem będzie to “Marzyciel”. Magazyn osiągnie rekordową dla siebie objętość 204 stron, a bohaterkami okładki będą Katarzyna Dowbor i Joanna Koroniewska. (KP)