Kraj

AdVenture Team rozpoczyna sprzedaż reklam w pismach wydawnictwa PIM

Firma AdVenture Team rozpoczyna sprzedaż powierzchni reklamowej w pismach wydawnictwa PIM. - Po rozstaniu się ze stacjami tematycznymi Polsatu chcemy...

Firma AdVenture Team rozpoczyna sprzedaż powierzchni reklamowej w pismach wydawnictwa PIM. – Po rozstaniu się ze stacjami tematycznymi Polsatu chcemy skupić się na pozyskaniu nowych biznesów zarówno z rynku mediów elektronicznych, jak i prasy – zapowiedział Paweł Przygodzki, dyrektor generalny AdVenture Team. Wydawnictwo PIM wydaje pisma: “Miś”, “Premiery” i “Play DVD”. Przygodzki deklaruje, że rozmawia z dwoma podmiotami telewizyjnymi i kilkoma wydawcami prasy na temat współpracy brokerskiej. AdVenture Team stracił ostatnio obsługę stacji Polsat Sport, Polsat Sport Extra oraz Polsat Zdrowie i Uroda, gdyż nadawca postanowił zintegrować sprzedaż czasu antenowego w swoim biurze reklamy – spółce PM. AdVenture Team ma jeszcze w portfolio stację 4fun.tv. (PM)