Kraj

KAMPANIA TELEWIZORÓW PHILIPS DESIGN

Pod koniec września Philips startuje z nową kampanią prasową, promującą linię telewizorów Design. Kampania, autorstwa agencji Euro RSCG, zakończy się...

Pod koniec września Philips startuje z nową kampanią prasową, promującą linię telewizorów Design. Kampania, autorstwa agencji Euro RSCG, zakończy się w styczniu przyszłego roku i obejmie następujące tytuły prasowe: “Dom i Wnętrze”, “Ładny Dom”, “Dobre Wnętrze”, “Elle Decoration”, “Twój Styl”, “Playboy”, “Viva!”, “Wprost”, “Polityka”, “Gazeta Wyborcza”. Dodatkowym wsparciem promocyjnym dla linii telewizorów Design będzie wystawa Philips Design 2000 (organizowana w nowym gmachu biblioteki UW w Warszawie, w dniach 27 – 28 października, przez biuro prasowe Reaktor), wieńcząca konkurs dla młodych projektantów, ogłoszony przez Philips w kwietniu ub.r. (MKS)