Kraj

Agencja Saatchi & Saatchi powiększa działy: strategii, obsługi klienta i produkcji

Dział strategii agencji Saatchi & Saatchi zasiliła Magdalena Kaczmarska, która obejmie stanowisko strategic plannera. Do tej pory przez dwa lata...

Dział strategii agencji Saatchi & Saatchi zasiliła Magdalena Kaczmarska, która obejmie stanowisko strategic plannera. Do tej pory przez dwa lata pracowała na takim samym stanowisku w agencji McCann Erickson, opracowując strategię m.in. dla marek: Algida, Nescafe, BGŻ, Opel, Nurofen, L’Oreal Paris i Plus GSM. Wcześniej przez prawie dwa lata była junior strategic plannerem w agencji DDB Warszawa, gdzie realizowała strategię m.in. dla “Gazety Wyborczej”, Nestle Purina, Knorra i Neutrogeny. Obecnie w dziale strategii Saatchi & Saatchi pracuje 5 osób. Do działu obsługi klienta dołączyła Magdalena Rosińska, która wcześniej przez dwa lata pracowała w Saatchi & Saatchi jako recepcjonistka. Obecnie na stanowisku assistant account executive zajmie się obsługą marek Wedel i Okocim Mocne. Magdalena Rosińska jest szóstą osobą, która dołączyła od początku bieżącego roku do działu obsługi klienta, który w sumie liczy teraz 27 osób. Dział produkcji zasiliła z kolei Magdalena Różycka, która objęła stanowisko art buyera. Przez ostatnie dwa lata pracowała jako account supervisor w dziale client service agencji PR Hannah Hooper Aneta Kręglicka-Żak i jednocześnie przez rok była asystentką producenta dźwięku w ST.Lazare Studio Dźwiękowe. Wcześniej przez ponad półtora roku pracowała w agencji reklamowo-wydawniczej Idea Pictor Advertising, m.in. w dziale client service. (AMS)