Kraj

Iwona Grochowska pokieruje nową strukturą w dziale sprzedaży "Gazety Wyborczej"

Iwona Grochowska będzie zarządzała nowym działem rozwoju i promocji oferty ogłoszeniowej "Gazety Wyborczej". Struktura powstanie z połączenia działu sponsoringu oraz...

Iwona Grochowska będzie zarządzała nowym działem rozwoju i promocji oferty ogłoszeniowej “Gazety Wyborczej”. Struktura powstanie z połączenia działu sponsoringu oraz działu wsparcia promocji działu sprzedaży. Iwona Grochowska dotychczas była dyrektorem działu sponsoringu. Do operacyjnego połączenia obu działów dojdzie w momencie powrotu Grochowskiej z urlopu macierzyńskiego. Dział rozwoju i promocji oferty ogłoszeniowej będzie odpowiedzialny m.in. za: tworzenie ofert sponsorskich na potrzeby projektów marketingowych, kreowanie niestandardowych form reklam, promocyjne wspieranie sprzedaży. Dyrektorem ds. sprzedaży “Gazety Wyborczej” jest Marek Tretyn. (JD)