Kraj

Nivea Polska promuje produkty w formie konsultacji

Agencja marketing services Sales Link przygotowała i realizuje akcję animacyjno-konsultacyjną "Nivea wiosna" dla wybranych marek Nivea Polska. Celem prowadzonych działań...

Agencja marketing services Sales Link przygotowała i realizuje akcję animacyjno-konsultacyjną “Nivea wiosna” dla wybranych marek Nivea Polska. Celem prowadzonych działań jest wzmocnienie świadomości produktów Nivea, dotarcie do nowych konsumentek oraz wzrost sprzedaży promowanych produktów. Akcja potrwa do początku czerwca. Działania prowadzone przez Sales Link skierowane są do kobiet z dużych miast. Akcje odbywają się w sieciach handlowych. W sklepach hostessy konsultantki zachęcają do zakupu promowanych produktów i doradzają w zakresie użytkowania kosmetyków Nivea Visage i Body. W trakcie animacji główną atrakcją będą badania konsultacyjne – konsumentka może zbadać skórę za pomocą specjalnego aparatu typu skin tester lub za pomocą komputerowej ankiety. Zakupy premiowane są upominkami. Na potrzeby akcji agencja Sales Link przygotowała program komputerowy oraz odpowiada za animacje w punktach sprzedaży. (TW)