Kraj

Kompania Piwowarska SA reklamuje nowy wariant piwa Redd's Sun

Kompania Piwowarska SA przygotowała nową telewizyjną kampanię reklamową piwa Redd's skierowaną do młodych ludzi, a zwłaszcza do nowoczesnych kobiet. Reklamowany...

Kompania Piwowarska SA przygotowała nową telewizyjną kampanię reklamową piwa Redd’s skierowaną do młodych ludzi, a zwłaszcza do nowoczesnych kobiet. Reklamowany jest nowy produkt z portfolio marketera Redd’s Sun. Przekaz reklamowy adresowany jest do młodych aktywnych kobiet, a jednocześnie ma nawiązywać do poprzedniej reklamy Redd’s, która pojawiła się w marcu br. 30-sekundowy spot telewizyjny otrzyma silne wsparcie w innych mediach. Przewidziane są również materiały POS. Reklama będzie wsparta ogólnopolską wakacyjną promocją dla konsumentów. Szczegółowy plan mediowy, a także termin zakończenia kampanii nie zostały podane. Za projekt odpowiadają agencja reklamowa Publicis i dom mediowy Macroscope OMD. (AMS)