Kraj

Cereal Partners przesuwa obsługę trzech marek z Saatchi do McCann Erickson, Saatchi Polska regionalnym hubem dla tej firmy

Cereal Partners Worldwide (wspólna spółka Nestle i General Mills), reprezentowany w Polsce przez Toruń-Pacific Sp. z o.o. Cereal Partners Poland,...

Cereal Partners Worldwide (wspólna spółka Nestle i General Mills), reprezentowany w Polsce przez Toruń-Pacific Sp. z o.o. Cereal Partners Poland, podjął decyzję o przesunięciu obsługi trzech swoich marek z Saatchi & Saatchi do McCann Erickson. Są to brandy: Nestle Corn Flakes, Kangus oraz Frutina.

– Te trzy marki uważane są za lokalne i lokalnie będą dla nich tworzone kampanie – powiedział Tomasz Stuczyński, z-ca dyr. marketingu Toruń-Pacific Sp. z o.o. Cereal Partners Poland, i dodał, że w kampanie dla tych marek Saatchi & Saatchi nie będzie zaangażowana. Być może natomiast będzie brała udział w powstawaniu konceptów kreatywnych dla marek batonów zbożowych, dla obsługi których których centralą jest Saatchi & Saatchi Genewa. Jak twierdzi Marek Żołędziowski, dyr. generalny Saatchi w Polsce, w Cereal Partners podjęto decyzję o przesunięciu europejskiej centrali dla tych marek z Saatchi w Londynie do Saatchi w Genewie oraz o stworzeniu trzech regionalnych hubów do obsługi marek Nestle Corn Flakes, Kangus oraz Frutina (plus batony zbożowe). Huby te to Meksyk, Malezja i Polska. Ich zadaniem według Żołędziowskiego będzie tworzenie nowych konceptów kreatywych (strategia, kreacja z wykorzystaniem regionalnych insightów) adaptowanych potem regionalnie. Podlegający Polsce region to środkowo-wschodnia Europa (dokładna liczba rynków nie została jeszcze sprecyzowana). Według Tomasza Stuczyńskiego hub ten dotyczyć ma jednak wyłącznie obsługi batonów. – Bez względu jednak na poziom zaangażowania polskiego oddziału Saatchi w powstawanie kampanii regionalnych dla batonów ich adaptacją w regionie będą zajmować się oddziały McCann Erickson – powiedział Stuczyński. Zmiany wynikają z globalnej polityki koncernu Cereal Partners Worldwide. McCann Erickson w dalszym ciągu będzie pracował dla marek Fitness, Fitness & Yogurt, Fitness & Fruit, Gold Flakes, Choca Minis, Cini Minis, Chocapic, Nesquick, Whole Grain, których obsługą zajmuje się nieprzerwanie od 1994 roku. (AMS)