Przetargi

Semax prowadzi przetarg na obsługę marek Deep i Hot Oil

Semax prowadzi przetarg na fullservice'ową obsługę marek odzieżowych Deep i Hot Oil. W konkursie Deep, marki odzieży młodzieżowej, wystartowało pięć...

Semax prowadzi przetarg na fullservice’ową obsługę marek odzieżowych Deep i Hot Oil. W konkursie Deep, marki odzieży młodzieżowej, wystartowało pięć agencji, wśród nich GPD, odpowiedzialna za ostatnie kampanie brandu. W przetargu na obsługę Hot Oil, marki odzieży dla dzieci, biorą udział cztery agencje, wśród nich – Kid & Young pracująca ostatnio dla Hot Oil. Wyniki konkursu reklamowego będą ogłoszone do końca maja. Jak mówi Jacek Czarnowski, dyr. ds. sprzedaży i marketingu Semaksu, zwycięskie agencje będą obsługiwały marki przez przynajmniej pół roku. Tegoroczne budżety promocyjne obu brandów zostały podniesione. Wydatki na reklamę Deep wzrosły o 50 proc. w stosunku do ub.r. Sieć sklepów działających pod marką Deep ma do końca roku liczyć 72 punkty (obecnie jest ich niespełna 50), sieć Hot Oil rozrośnie się ponaddwukrotnie – z 14 do 30-35 sklepów. (JN)