Kraj

Leo Burnett Warszawa przygotowała reklamę sypialni sieci Ikea

Sieć sklepów meblowych Ikea rozpoczęła kampanię reklamową, której tematem jest wyposażenie sypialni, obejmującą telewizję, prasę, radio i internet. Na potrzeby...

Sieć sklepów meblowych Ikea rozpoczęła kampanię reklamową, której tematem jest wyposażenie sypialni, obejmującą telewizję, prasę, radio i internet. Na potrzeby tych działań agencja Leo Burnett Warszawa przygotowała dwa 30-sekundowe spoty telewizyjne wraz ze skrótami do 15 sek. Ich fabuła w sposób humorystyczny przedstawia problemy, z jakimi Polacy borykają się w sypialni, takie jak niewygodne łóżko czy stara szafa niemieszcząca wszystkich ubrań. Rozwiązaniem tych problemów mają być zakupy w Ikei. Spoty emitowane są w TVP, TVN, Polsacie i stacjach niszowych, np. Hallmark. Zostaną wsparte layoutami prasowymi (m.in. “Gazeta Wyborcza”, “Fakt”) i spotami radiowymi. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia. Kampania potrwa do 6 czerwca br. (AMS)