Kraj

Kupiec po raz pierwszy wykorzystuje w promocji SMS

Firma Kupiec, dystrybutor ryżu i kasz, rozpoczęła promocję swoich produktów z wykorzystaniem komunikacji za pomocą SMS. Jest to pierwsze użycie...

Firma Kupiec, dystrybutor ryżu i kasz, rozpoczęła promocję swoich produktów z wykorzystaniem komunikacji za pomocą SMS. Jest to pierwsze użycie SMS przez tego marketera i prawdopodobnie także pierwszy przypadek marketingu mobilnego w tej kategorii produktowej. Loterię promocyjną przygotowała agencja mobilemarketingowa MobiJoy!. Klienci, którzy kupią jeden z produktów objętych promocją, mają szansę wygrać nagrody o łącznej wartości ponad 55 tys. zł. Warunkiem wzięcia udziału w akcji jest zachowanie dowodu zakupu na jeden z promocyjnych produktów i wysłanie SMS-a z komunikatem zamieszczonym na opakowaniu. Uczestnicy promocji wezmą udział w losowaniu trzech dwuosobowych wycieczek do Tunezji. Ponadto przygotowano także 13 chłodziarkozamrażarek Gorenje oraz 13 naczyń kuchennych Wok Zepter. Dodatkowym wsparciem kampanii jest strona internetowa www.kupiec.pl. – To pierwsza akcja promocyjna naszych produktów wykorzystująca komunikację SMS. Ważny jest dla nas prosty mechanizm komunikacji, niewymagający wycinania i zbierania kuponów – mówi Maciej Pawłowski, dyrektor handlowy firmy Kupiec. (TW)