Kraj

Axel Springer zgłasza do ZKDP średnią sprzedaż "Dziennika" powyżej 240 tys. egz.

Średnia sprzedaż "Dziennika" wydawanego przez Axel Springer Polska po dwóch tygodniach od debiutu wyniosła powyżej 240 tys. egz., dowiedzieliśmy się...

Średnia sprzedaż “Dziennika” wydawanego przez Axel Springer Polska po dwóch tygodniach od debiutu wyniosła powyżej 240 tys. egz., dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Taki wynik wydawca zgłosił do ZKDP. Według ostatnich informacji spółki z 10 maja br. średnia sprzedaż nowej gazety miała wynieść w tym samym okresie ponad 200 tys. egz. Biznesplan tytułu został ustalony przy stałej sprzedaży na poziomie 150 tys. egz. “Dziennik” na rynku zadebiutował 18 kwietnia br. Gazeta kosztuje 1,5 zł. Na tegoroczne działania promocyjne dziennika Springer przeznaczył 100 mln zł brutto. Kampania reklamowa potrwa cały rok. Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja PZL, a za planowanie i zakup mediów – MediaCom Warszawa. (KP, JD)