Kraj

Unilever ujednolici globalny wizerunek marki Flora

Flora, jedna z najważniejszych prozdrowotnych marek Unilevera, zmieni design opakowań. Stanowi to część światowego rebrandingu marki, która dąży do wykreowania...

Flora, jedna z najważniejszych prozdrowotnych marek Unilevera, zmieni design opakowań. Stanowi to część światowego rebrandingu marki, która dąży do wykreowania jednego globalnego wizerunku. Zarówno margaryna Flora, jak i Flora pro.activ redukująca cholesterol i mająca pozytywny wpływ na układ krążenia oraz napoje jogurtowe Flora pro.activ mają się pojawić w nowych opakowaniach w Europie, Ameryce Łacińskiej, Australii i Kanadzie. Zmiana designu ma pomóc konsumentom w łatwiejszej identyfikacji produktów na sklepowej półce. – Proces zmiany opakowań obejmie także Polskę, choć trudno obecnie powiedzieć, kiedy to nastąpi – powiedziała Ewa Nowak z działu marketingu Unilever Polska. Projekt zmiany opakowań przeprowadzi w Wielkiej Brytanii agencja Jones Knowles Ritchie. Unilever Polska po kilku latach współpracy z agencją Headlines zrezygnował z jej usług PR w zakresie obsługi marki Flora. Od początku br. działania komunikacyjne całej marki, w tym margaryn i napojów jogurtowych, przejęła agencja On Board PR. (MKS, “BrandRepublic”)