Kraj

IGRZ inicjuje kampanię społeczną wspierającą wizytę Benedykta XVI

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej i jej członkowie wspierają kampanię promującą pielgrzymkę ojca świętego Benedykta XVI do Polski. Akcja przygotowana została...

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej i jej członkowie wspierają kampanię promującą pielgrzymkę ojca świętego Benedykta XVI do Polski. Akcja przygotowana została przez Katolicką Agencję Informacyjną we współpracy z firmą ubezpieczeniową Allianz. Wizerunek papieża Benedykta XVI opatrzony hasłem polskiej pielgrzymki prezentowany jest od połowy maja br. na plakatach, które umieszczone są na nośnikach reklamowych firm reklamy zewnętrznej. Powierzchnie ekspozycyjne na citylightach w największych miastach Polski udostępniły AMS SA i Clear Channel Poland, plakaty szerokoformatowe w Warszawie, Krakowie, Częstochowie i na Śląsku umieszczone są na nośnikach firm Cityboard Media oraz Ströer Out of Home Media. Do wspólnej akcji włączyły się również firmy, które nie należą do izby: EuroAWK z Wrocławia oraz JCDecaux Airport z Warszawy. Plakaty prezentowane są też na tablicach plakatowych należących do różnych parafii, które umiejscowiono przy kościołach. Łącznie jest eksponowanych prawie 900 plakatów na citylightach (wolno stojących i w wiatach przystankowych) oraz blisko 300 na tablicach wielkoformatowych. Środowisko reklamy zewnętrznej nie po raz pierwszy uczestniczy w akcji promowania pielgrzymki Ojca Świętego do Polski. Wcześniej angażowało się aktywnie w tego typu akcje podczas wizyt Jana Pawła II w Polsce. (JP)