Zagranica

Agencja interaktywna Glue London zwycięzcą European Creative Awards za "Snickers Bowl" dla Masterfoods

Agencja interaktywna Glue London zdobyła główną nagrodę w drugiej edycji European Creative Awards, konkursu powołanego przez MSN. Glue London została...

Agencja interaktywna Glue London zdobyła główną nagrodę w drugiej edycji European Creative Awards, konkursu powołanego przez MSN. Glue London została nagrodzona za pracę “Snickers Bowl” dla Masterfoods. Ta sama kampania zaowocowała jeszcze drugą nagrodą dla agencji – w kategorii Consumer Goods/FMCG. Dodatkowo Glue London zajęła pierwsze i drugie miejsce w kategorii Financial Services za dwie kampanie dla Virgin Credit Card. Zdaniem jury najsilniej obsadzoną kategorią była Telekomunikacja-Media-Rozrywka. Zwyciężyła w niej BETC Euro RSCG za kampanię “Talk Now” dla Orange. Na drugim miejscu uplasowały się wspólnie brytyjskie Agency Republic i PHD za prace dla BBC Radio1, a na trzecim – wspólnie MindShare Interaction i brytyjska agencja Play za kampanię dla programu ITV “Supernatural”. W kategorii Automotive zwyciężyła szwedzka agencja Daddy za kampanię “Reassuringly Safe” dla VW Polo. Zdaniem przedstawiciela MSN związanego z konkursem jakość tegorocznych zgłoszeń wyraźnie świadczy o tym, że marketerzy i agencje zaczynają odchodzić od prostego powielania kreacji offline w internecie, przygotowują kreacje wyłącznie do tego medium, a to pozwala zacząć wykorzystywać jego pełny potencjał. (“BrandRepublic”)