Przetargi

Mediaedge:cia i Starcom pozostały w przetargu grupy TVN

Domy mediowe Mediaedge:cia i Starcom zostały wyłonione na krótką listę w przetargu, jaki prowadzi grupa TVN. - W ocenie komisji...

Domy mediowe Mediaedge:cia i Starcom zostały wyłonione na krótką listę w przetargu, jaki prowadzi grupa TVN. – W ocenie komisji przetargowej te dwa domy mediowe najlepiej odpowiedziały na brief przetargowy i propozycje świadczyły o dobrym zrozumieniu naszych celów komunikacyjnych – powiedział Marek Szafarz, dyrektor marketingu TVN. W przetargu startowały także: Optimum Media OMD, Universal McCann i MediaCom Warszawa. Wartość skonsolidowanego budżetu stacji z grupy TVN nie została ujawniona. Według danych cennikowych wydatki grupy TVN na promocję zewnętrzną wyniosły w 2005 r. 13,4 mln zł (Expert Monitor). (PR)