Kraj

Nivea Polska wydała 3,5 mln zł na program "Nivea Błękitne Żagle", ruszyła piąta edycja imprezy

Agencja reklamowa D&M po raz piąty zajmuje się organizacją projektu "Nivea Błękitne Żagle" zainicjowanego przez Nivea Polska. Jest to ogólnopolska...

Agencja reklamowa D&M po raz piąty zajmuje się organizacją projektu “Nivea Błękitne Żagle” zainicjowanego przez Nivea Polska. Jest to ogólnopolska akcja skierowana do najmłodszych żeglarzy w wieku 6-11 lat. Celem programu jest promowanie żeglarstwa jako sposobu na aktywny wypoczynek dzieci i ich rodzin, co wpisuje się w ogólną strategię Nivea lansującą wizerunek marki rodzinnej. Całość projektu finansowana jest przez markę Nivea. Do tej pory dotacje finansowe i wsparcie sprzętowe dla klubów żeglarskich wyniosły 3,5 mln zł. Tegoroczne działania podzielono na dwa rodzaje: większe pikniki żeglarskie, które będą miały miejsce w Wolsztynie, Olsztynie, Sopocie (tutaj powstanie szkółka żeglarska, w której swoich sił będą mogli spróbować adepci żeglarstwa), Charzykowach i nad Zalewem Zegrzyńskim, oraz kilkanaście mniejszych imprez klubowych, m.in. w Kaliszu, Iławie i Krakowie. W tym roku patronat honorowy nad programem objęło Ministerstwo Sportu oraz Polski Komitet Olimpijski. Program został w tym roku uhonorowany prestiżową w polskim świecie żeglarskim Nagrodą im. Leonida Teligi. W latach 2002-2005 akcją zostało objętych ponad 3000 dzieci w ramach uczniowskich klubów sportowych biorących udział w programie. (MKS)