Kraj

Anna Milewska będzie nadzorować działalność reklamową i marketingową TVP

Nowy zarząd Telewizji Polskiej SA dokonał podziału kompetencji prezesa i pozostałych członków zarządu. Prezes Bronisław Wildstein będzie nadzorował pracę TVP1,...

Nowy zarząd Telewizji Polskiej SA dokonał podziału kompetencji prezesa i pozostałych członków zarządu. Prezes Bronisław Wildstein będzie nadzorował pracę TVP1, TVP2, TVP Kultura, Biura Programowego, Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, Agencji Filmowej, Biura Prawnego, Biura Zarządu i Spraw Korporacyjnych, Biura Kadr, Szkoleń i Spraw Socjalnych, głównego księgowego, Biura Finansów i Restrukturyzacji oraz Biura Ochrony Informacji. Anna Milewska będzie odpowiadać za działalność Biura Reklamy TVP, Biura Współpracy Międzynarodowej i Handlu oraz Biura Marketingu i Promocji. Milewska z wykształcenia jest ekonomistą i prawnikiem. Wykłada w Szkole Wyższej im. Kudlińskiego. W latach 1994-2004 pracowała w Banku Współpracy Europejskiej SA, gdzie zajmowała stanowiska dyrektora departamentu kredytów, dyrektora departamentu obsługi przedsiębiorstw, dyrektora oddziałów i dyrektora zespołu analiz ryzyka kredytowego. Milewska była też członkiem rady nadzorczej TVP SA ubiegłej i obecnej kadencji. W swojej karierze zawodowej nie zajmowała się marketingiem i reklamą. Wcześniej mówiło się, że działalność reklamową i marketingową TVP nadzorować będzie Marcin Bochenek, do niedawna dyrektor działu PR i komunikacji wewnętrznej TVP. Bochenkowi podlegać będzie jednak Ośrodek Techniki Telewizyjnej, Biuro Technologii i Inwestycji, Ośrodek Nowe Media, Ośrodek Informatyki i Telekomunikacji, Ośrodek Emisji i Ośrodek Serwisu. Sławomir Siwek będzie odpowiedzialny za funkcjonowanie kanału TV Polonia, Agencji Produkcji Audycji Telewizyjnych, TVP3 Regionalnej i oddziałów terenowych. Piotr Farfał będzie nadzorował pracę Biura Audytu i Kontroli Wewnętrznej, Ośrodka Administracji, Ośrodka Opieki Zdrowotnej oraz Ośrodka Dokumentacji i Zbiorów Programowych. (PM)