Przetargi

MI Polska wygrała przetarg na kampanię internetową Mucoanginu

Agencja reklamowa MI Polska wygrała przetarg na kompleksową obsługę (w tym zakup przestrzeni reklamowej) kampanii internetowej tabletek na gardło Mucoangin....

Agencja reklamowa MI Polska wygrała przetarg na kompleksową obsługę (w tym zakup przestrzeni reklamowej) kampanii internetowej tabletek na gardło Mucoangin. To kolejny projekt MI Polska realizowany dla niemieckiej firmy farmaceutycznej Boehringer Ingelheim. Atutem propozycji kreatywnej MI Polska było niestandardowe podejście do reklamy w internecie. W stworzonym przez MI Polska serwisie internetowym www.mucoangin.pl nawiązującym do motywu ze spotu telewizyjnego i kampanii outdoorowej Mucoanginu (bezbolesna konsumpcja spaghetti, którą umożliwia lek) można wziąć udział w konkursie, w którym główną nagrodą jest wyjazd do Włoch. Na stronę trafić można z podstron kulinarnych i turystycznych największych polskich portali, na których umieszczono bannery i skyscrapery. Aby zdobyć wycieczkę do Włoch lub przewodnik, należy wpisać online własny przepis na spaghetti lub inne danie z makaronem. Na stronach oprócz informacji o leku znajdują się również ciekawostki medyczne, porady zdrowotne i kulinarne oraz 100 bezbolesnych sposobów na spaghetti. (KS)