Walne zebranie członków Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych “ProMarka” wybrało Małgorzatę Faraś, kierownika ds. komunikacji Kraft Foofds Polska, na prezesa organizacji. Faraś zastąpi na tym stanowisku Jacka Dzierwę z Procter & Gamble, który został członkiem komisji rewizyjnej. W nowym zarządzie ProMarki znaleźli się: Małgorzata Skonieczna (PepsiCo), Łukasz Blikle (A. Blikle), Joanna Ciszewska (Cadbury Wedel), Michał Dworak (Inco-Veritas), Cezary Kołodziejczyk (Laboratorium Kosmetyczne “Dr Irena Eris”), Piotr Kowalski (Seni-Grupa TZMO SA), Jarosław Kutelski (Masterfoods), Magdalena Potocka (Lu Polska), Izabela Sadowska (Unilever) i Agnieszka Wąsak (Nestle). (JD)
Kraj
PepsiCo
Unilever
Procter & Gamble
Nestle
Cadbury Wedel
Masterfoods
Kołodziejczyk Cezary
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
Inco Veritas SA
Kraft Foods Polska
Dzierwa Jacek
Wąsak Agnieszka
Sadowska Izabela
LU Polska
Skonieczna Małgorzata
Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych ProMarka
Potocka Magdalena
A. Blikle
Kutelski Jarosław
Ciszewska Joanna
Faraś Małgorzata
Blikle Łukasz
Dworak Michał
Kowalski Piotr
Seni-Grupa TZMO SA