Kraj

Andrzej Smolik napisał muzykę do najnowszych reklam marki Fresz

Hortex Holding, który przeprowadził relaunch marki napojów owocowych Fresz (o zmianach pisaliśmy w DS "MMP" z 24 kwietnia br.), rusza...

Hortex Holding, który przeprowadził relaunch marki napojów owocowych Fresz (o zmianach pisaliśmy w DS “MMP” z 24 kwietnia br.), rusza obecnie z intensywną komunikacją mediową produktu. Agencja reklamowa Mather Communications we współpracy z domem mediowym Optimum Media OMD przygotowała kampanię reklamową w telewizji (30- i 15-sek. spoty w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, TVN Siedem, TVN Style, TVN Turbo, Polsacie Sport, Vivie, MTV, 4fun.tv, Discovery i Animal Planet oraz National Geographic, Hallmarku, Clubie, Canal Plus Sport, Planete, Fashion TV, VH1). Podkład muzyczny spotu stanowi utwór “Feel Fresz” skomponowany specjalnie na potrzeby reklamy przez Andrzeja Smolika. Kampania telewizyjna zaplanowana na lato wsparta będzie reklamami w prasie handlowej oraz degustacjami i promocjami w sklepach i licznymi materiałami POS oraz markowymi gadżetami. Napoje marki Fresz dostępne są w czterech wariantach: grejpfruit i limetka, winogrona i limetka, mango, kiwi i limetka oraz jabłka, liczi i limetka – karton 1-l kosztuje 2,5 zł, a 250-ml butelka – 1,15 zł. (MB)