Kraj

Lenovo rusza z konkursem mundialowym wykorzystującym wizerunek Ronaldinho

Lenovo Technology Polska rozpocznie na początku czerwca br. konkurs związany z mundialem. Klienci kupujący komputery z nowej serii Lenovo 3000...

Lenovo Technology Polska rozpocznie na początku czerwca br. konkurs związany z mundialem. Klienci kupujący komputery z nowej serii Lenovo 3000 u wybranych sprzedawców otrzymywać będą kupony uprawniające do udziału w akcji “Punktuj z Ronaldinho!”. Każdy gol zdobyty podczas mundialu przez tego brazylijskiego gwiazdora zostanie nagrodzony rabatem w wysokości 10 dol. (maksymalnie 100 dol.). Ronaldinho jest od niedawna globalnym ambasadorem marki Lenovo, koncern zapowiada, że piłkarz ten częściej będzie pojawiał się w jego działaniach reklamowych. Lenovo Technology Polska funkcjonuje na rynku od połowy ub.r. Jest to polski oddział globalnego giganta rynku komputerowego i elektroniki użytkowej Lenovo Group. Chiński koncern Lenovo przejął w maju ub.r. od koncernu IBM jego biznes komputerów osobistych i w ten sposób powstał globalny gracz numer 3 na tym rynku. Lenovo chce mocno związać swoją markę ze sportem, koncern był jednym ze sponsorów niedawnych zimowych igrzysk olimpijskich w Turynie, jest także sponsorem letnich igrzysk w Pekinie w 2008 r. (MG)