Kraj

Roxy FM rusza z projektem "Najmniejsze koncerty świata radia Roxy FM"

Rusza akcja promocyjna stacji radiowej Roxy FM realizowana pod hasłem "Najmniejsze koncerty świata radia Roxy FM". W ramach kampanii stacja...

Rusza akcja promocyjna stacji radiowej Roxy FM realizowana pod hasłem “Najmniejsze koncerty świata radia Roxy FM”. W ramach kampanii stacja zorganizuje serię kameralnych koncertów dla 10 wybranych słuchaczy rozgłośni. Koncerty będą miały formę osobistego spotkania z muzykami – pierwszy tego typu minikoncert z grupą Myslovitz odbędzie się w Warszawie 29 maja 2006 r. Koncerty będą się odbywały w prywatnych mieszkaniach muzyków, studiach nagraniowych, na salach prób. 10 uczestników zostanie wyłonionych w konkursach SMS-owych organizowanych na antenie stacji. Roxy FM sfinansuje podróż i zakwaterowanie zwycięzców. Koncerty będą się odbywały w cyklu miesięcznym. Inauguracyjny koncert grupy Myslovitz wsparty jest kampanią promocyjną, która rozpoczęła się 12 maja 2006 r. w dzienniku “Metro”. Kampania obejmuje również telewizję (MTV, VH1, Viva, TVN24, TVN Turbo, TVN Style, Ale Kino, Kino Polska, Europa Europa, Reality TV, Discovery, National Geographic, Planete), outdoor oraz prasę (“Gazeta Wyborcza” i dodatek “Co jest grane”). Za kreację odpowiedzialna jest agencja reklamowa Vena Art, spot wyprodukowała Wzorcownia Promocja & PR, a media zaplanował i kupił dom mediowy Starlink. (KS)