M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TBWA/San Francisco wygrała globalny budżet Ray-Ban wart 30 mln dolarów

Serwis Dzienny | 26 maja 2006, 00:00

Firma Luxottica, producent okularów, wybrała agencję TBWA/San Francisco do obsługi globalnego budżetu marki Ray-Ban wartego 30 mln dolarów. W przetargu...

Firma Luxottica, producent okularów, wybrała agencję TBWA/San Francisco do obsługi globalnego budżetu marki Ray-Ban wartego 30 mln dolarów. W przetargu pokonane zostały takie agencje, jak: McCann Erickson, Leo Burnett, The Kaplan Thaler Group i Strawberry Frog. Wcześniej budżet ten był obsługiwany przez McCann Erickson Italia. Ostatnia kampania Ray-Ban ruszyła w kwietniu 2005 roku pod hasłem "Change your view". Luxottica posiada licencje takich marek, jak: Prada, Byblos, Chanel; poza Ray-Ban jest m.in. właścicielem marek Persol, Revo, Vogue. Marka Ray-Ban istnieje od 1936 roku, kiedy to została stworzona dla amerykańskich pilotów. Tom Cruise w filmie "Top Gun" nosił okulary tej marki. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,