Przetargi

Trzy agencje w przetargu Agencji Rynku Rolnego

Zakończył się etap składania ofert w przetargu Agencji Rynku Rolnego na zorganizowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej rolnictwa ekologicznego (patrz:...

Zakończył się etap składania ofert w przetargu Agencji Rynku Rolnego na zorganizowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej rolnictwa ekologicznego (patrz: DS “MMP” z 27 kwietnia). Ostatecznie na przystąpienie zdecydowały się: Migut Media (jako lider konsorcjum) oraz dwie agencje reklamowe Testardo Red Cell i Studio ARRM. Z przetargu na początku procedur wycofała się agencja Saatchi & Saatchi, potem z udziału zrezygnowała Euro RSCG Warsaw. Kampania jest przewidziana na 3 lata, ma na celu m.in. wzrost popytu na żywność ekologiczną, dostarczanie konsumentom wiedzy oraz edukowanie doradców i przetwórców na temat produkcji rolniczej. Przetarg jest ogłoszony na kwotę 12 mln zł netto. Kampania finansowana jest ze środków budżetowych i unijnych. – Agencje zostały uprzedzone, że umowa ze zwycięzcą przetargu zostanie podpisana wówczas, gdy otrzymamy potwierdzenie o współfinansowaniu tego projektu przez Unię Europejską – powiedział Radosław Iwański, rzecznik prasowy ARRM. Dodał jednak, iż prawdopodobieństwo nieuzyskania akceptacji Unii jest bardzo niskie, bowiem Unia bardzo wspiera rolnictwo ekologiczne. Przetarg ma się rozstrzygnąć na przełomie sierpnia i września, kampania ma wystartować jeszcze w br. – Jeśli aprobatę Unii otrzymamy wcześniej, możliwe jest przyspieszenie wszystkich działań – wyjaśnił Iwański. (AMS)