Zagranica

Neil French przygotowuje międzynarodowy konkurs na reklamę prasową

Neil French, do niedawna konsultant kreatywny holdingu WPP Group, przygotowuje się do stworzenia międzynarodowego konkursu na reklamę prasową. Przy realizacji...

Neil French, do niedawna konsultant kreatywny holdingu WPP Group, przygotowuje się do stworzenia międzynarodowego konkursu na reklamę prasową. Przy realizacji tego projektu zamierza współpracować z Barbarą Levy, właścicielką i prezesem London International Awards. Na razie nie jest jasne, jak nowy konkurs będzie się nazywał. Wiadomo, że w połowie listopada ub.r. Levy zarejestrowała domenę worldpressawards.org. Przewiduje się, że opłata za zgłoszenie jednej reklamy będzie wynosiła około 250 dol., a całej kampanii – 400 dol. French bardzo długo współpracował z London International Awards. Był przewodniczącym jury w 2001 i 2005 r. Usunięto go z WPP za publiczne uwagi dyskryminujące kobiety pracujące w kreacji. (“Advertising Age”)