Kraj

Top Secret chce sam planować media do kampanii

Top Secret, producent odzieży, i dom mediowy PanMedia Western już nie współpracują. Marketer chce samodzielnie kupować i planować media do...

Top Secret, producent odzieży, i dom mediowy PanMedia Western już nie współpracują. Marketer chce samodzielnie kupować i planować media do kampanii. Jak pisaliśmy w DS “MMP” z 27 kwietnia br., Top Secret zakończył także współpracę z agencją reklamową E.P. Creative Services, która zwyciężyła w przetargu na obsługę kreatywną marki. Wystartowała w konkursie razem z domem mediowym PanMedia Western. Zakończenie współpracy z agencjami nastąpiło po odejściu z firmy Redan (właściciela Top Secret) Wojciecha Druszcza, dyrektora ds. marketingu i sprzedaży. Pieczę nad działaniami marketingowymi przejął Wojciech Janiak, nowy dyrektor zarządzający Top Secret. Firma finalizuje warunki współpracy z nową agencją reklamową, jej nazwa nie została ujawniona. (JN)