Kraj

WP wprowadza nową formę reklamową - multiscreening

Biuro reklamy Wirtualnej Polski wprowadza do oferty nową formę reklamową, tzw. multiscreening. Po załadowaniu strony użytkownikom ukazuje się animowana prezentacja...

Biuro reklamy Wirtualnej Polski wprowadza do oferty nową formę reklamową, tzw. multiscreening. Po załadowaniu strony użytkownikom ukazuje się animowana prezentacja flash o maksymalnych wymiarach 990×400 pikseli (zajmuje ona miejsce tradycyjnego wyświetlania billboardów oraz marginesy strony). Emitowana jest seria kreacji zmieniających się co kilkanaście sekund. Reklamę w formacie multiscreening można zamknąć standardowym “krzyżykiem”. Przywrócenie pełnej reklamy jest możliwe przez naciśnięcie specjalnego znaczka, który pojawia się w miejscu “krzyżyka” po zwinięciu kreacji. Zdaniem przedstawicieli portalu forma ta przeznaczona jest przede wszystkim do działań brandingowych. (MG)