Kraj

Animex rewitalizuje markę Tygryski adresowaną do dzieci

Animex przeprowadził rewitalizację marki Tygryski skierowanej do najmłodszych konsumentów produktów mięsnych i przetworów mięsnych. Zmiany objęły szatę graficzną opakowań, logo...

Animex przeprowadził rewitalizację marki Tygryski skierowanej do najmłodszych konsumentów produktów mięsnych i przetworów mięsnych. Zmiany objęły szatę graficzną opakowań, logo oraz asortyment. – Zależało nam na wprowadzeniu innowacyjnych produktów w praktycznych opakowaniach, przyjaznych dla dzieci – twierdzi Patrycja Nowakowska, menedżer kategorii Morliny, Morlinki, Tygryski w Animeksie. W sklepach pojawią się parówki, parówki z serem, kabanosy wieprzowe i drobiowe, pasztety oraz pasta szynkowa. Produkty przeznaczone są dla najmłodszych smakoszy – dzieci w wieku przedszkolnym. Marka Tygryski stanowi propozycję komplementarną do marki Morlinki zróżnicowaną pod względem cenowym (marką premium są Morlinki, Tygryski plasowane są o półkę niżej) i produktowym. Tygryski będą wsparte działaniami marketingowymi prowadzonymi w punktach sprzedaży. Będzie to cykl degustacji połączony z animacjami sprzedaży w sieciach handlowych w całej Polsce. Reklama marki i jej produktów w mediach nie jest przewidziana w najbliższym czasie. Projekt opakowań Tygrysków wykonała agencja CB’a ze Szwajcarii, nad pozycjonowaniem produktów pracowała agencja Just wraz z działem marketingu Animeksu. Zdaniem Patrycji Nowakowskiej rynek przetworów mięsnych adresowanych do dzieci ma przed sobą ogromny potencjał. Obecnie tylko 1 proc. całego rynku produktów mięsnych to produkty dziecięce. (MKS)