Kraj

S4 organizatorem loterii piłkarskiej w hipermarketach sieci Geant

Agencja reklamowa S4 odpowiedzialna jest za przeprowadzenie w Polsce międzynarodowej akcji Grupy Casino - właściciela sieci Geant - zatytułowanej "Mistrzostwa...

Agencja reklamowa S4 odpowiedzialna jest za przeprowadzenie w Polsce międzynarodowej akcji Grupy Casino – właściciela sieci Geant – zatytułowanej “Mistrzostwa marek 2006”. Akcja polega na loterii dla klientów hipermarketów Geant zorganizowanej z okazji zbliżających się mistrzostw świata w piłce nożnej. Uczestnicy loterii za zakupione produkty partnerów akcji (m.in. Pepsi, Coty, Gillette) otrzymują zdrapki, pod którymi mogą kryć się nagrody (m.in. bilety na mecze wyświetlane w Multikinie, gadżety związane z piłką nożną). Oprócz tego każda zdrapka bierze udział w losowaniu nagród głównych, m.in.: dacii logan, telefonów komórkowych i aparatów cyfrowych. Agencja S4 zajęła się kreacją i obsługą loterii, w której można wziąć udział również za pomocą SMS-a, a także stworzyła towarzyszącą akcji stronę internetową z grą piłkarzyki dającą kolejną szansę na zdobycie nagród. Wyłącznym patronem medialnym loterii jest Radio Zet, na antenie którego emitowane będą spoty reklamowe. Ponadto akcja komunikowana będzie billboardami na terenie całej Polski. (JP)