Kraj

Raiffeisen Bank proponuje firmom ograniczenie ryzyka walutowego

Raiffeisen Bank Polska rozpoczął miesięczną (do końca czerwca) kampanię reklamową skierowaną do przedsiębiorców, w której zachęca do skorzystania z produktów...

Raiffeisen Bank Polska rozpoczął miesięczną (do końca czerwca) kampanię reklamową skierowaną do przedsiębiorców, w której zachęca do skorzystania z produktów ograniczających ryzyko niekorzystnych wahań kursów walut. Jak twierdzą przedstawiciele banku, to pierwsze tego typu przedsięwzięcie marketingowe na rynku. Kampania w prasie (dzienniki ogólnopolskie), w internecie (serwisy zajmujące się gospodarką i finansami) oraz poprzez mailing bezpośredni została przygotowana przez agencję reklamową Opus B, dom mediowy Media Direction OMD (media tradycyjne) oraz agencję Point of View (internet), promuje cztery produkty (tzw. instrumenty pochodne) zapobiegające ewentualnym stratom przedsiębiorstw w rezultacie wahań kursowych lub je ograniczające (są to: transakcje terminowe wymiany walutowej: FX Forward), opcje walutowe: FX Option, strategia Forward Partycypacyjny i strategia Korytarz). Oferta skierowana jest do wszystkich firm niezależnie od ich wielkości czy branży. (MB)