Kraj

Polbank rusza z komunikacją produktową: świnka i sprężyna symbolami oferty

Polbank EFG, czyli polski oddział greckiego EFG Eurobank Ergasias, zakończył pierwszy etap wizerunkowej kampanii launchowej i rozpoczyna działania reklamujące ofertę...

Polbank EFG, czyli polski oddział greckiego EFG Eurobank Ergasias, zakończył pierwszy etap wizerunkowej kampanii launchowej i rozpoczyna działania reklamujące ofertę produktową. Bank chce wypromować swoje produkty jako nowatorskie, dlatego w reklamach używa nietypowych symboli, np. sprężyny (Kredyt Bezpieczny, bo elastyczny) czy plastikowej portmonetki w kształcie czerwonej świnki (Konto Samooszczędzające – 2 w 1, czyli konto i lokata razem). Kreację dla Polbanku przygotowuje agencja reklamowa BNA (Corporate Profiles DDB Group), a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Macroscope OMD. – Dotychczasowa czarno-biała konwencja z udziałem konkretnych pracowników banku spotkała się z pozytywną reakcją na polskim rynku. W kolejnym etapie zdecydowaliśmy się wprowadzić przedmioty symbole, aby w ten sposób odbiorca mógł łatwo zrozumieć zalety naszych innowacyjnych produktów. Dodatkowo akcję filmu wprowadziliśmy do oddziału, aby urzeczywistnić przyjemną atmosferę panującą w naszym banku. Wierzymy, że nasze ludzkie podejście do konsumenta zostanie docenione – mówi Paweł Maliszewski, dyrektor marketingu Polbanku, który dodaje, że te przedmioty (czerwona świnka i niebieska sprężynka) wejdą na stałe do wyposażenia oddziałów Polbanku. – Za ich pomocą nasi doradcy będą mogli w łatwy sposób wytłumaczyć każdemu klientowi zalety naszych produktów – tłumaczy Maliszewski. Kampania obejmie telewizję (TVP1 oraz TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TV4 i TVN Siedem), prasę, outdoor (billboardy w największych miastach) oraz internet. Od początku działalności w lutym br. Polbank EFG uruchomił 23 oddziały, w tym 9 w Warszawie (do końca roku ma ich być ok. 50). (MB)