Przetargi

Salt & Pepper, Lowe GGK i Tuba Uds.N w przetargu "Życia Warszawy"

"Życie Warszawy" (Dom Prasowy) zaprosiło trzy agencje reklamowe (Salt & Pepper, Lowe GGK i Tuba Uds.N) do przetargu, którego celem...

“Życie Warszawy” (Dom Prasowy) zaprosiło trzy agencje reklamowe (Salt & Pepper, Lowe GGK i Tuba Uds.N) do przetargu, którego celem jest wybór agencji do realizacji letniej kampanii dziennika. W najbliższy wtorek agencje mają przedstawić swoje propozycje. Agnieszka Gozdyra, PR manager Domu Prasowego, nie skomentowała tych doniesień, ale im nie zaprzeczyła. Budżet na planowane działania nie jest znany. Wiadomo jedynie, że w momencie rezygnacji z wydawania ogólnopolskiego dziennika, który finansował Michał Sołowow, właściciel Domu Prasowego, zapowiedziano przesunięcie przynajmniej części budżetu reklamowego niedoszłego projektu na wspieranie “Życia Warszawy”. (AMS, KP)