Kraj

Pol-Mak reklamuje tradycyjne makarony Od Szlachcianki

Wytwórnia makaronu Pol-Mak Sp. z o.o. z podlubelskiego Ludwina inwestuje w działania reklamowe mające na celu wzrost świadomości nowej linii...

Wytwórnia makaronu Pol-Mak Sp. z o.o. z podlubelskiego Ludwina inwestuje w działania reklamowe mające na celu wzrost świadomości nowej linii domowego tradycyjnego makaronu Od Szlachcianki. Według przedstawicieli firmy przełom maja i czerwca jest gorącym okresem w sprzedaży makaronu, bowiem to czas przyjęć komunijnych i początek sezonu na tradycyjne polskie danie – makaronu z owocami (np. z truskawkami). Agencja reklamowa Cumulus z Lublina przygotowała regionalną kampanię reklamową tej marki w telewizji (TVP3) oraz w radiu (Radio Złote Przeboje i Radio Lublin) od połowy maja do końca czerwca. Autorem zdjęć do filmu reklamowego jest Waldemar Michalski. Równolegle z kampaniami w lokalnych mediach prowadzone będą także ogólnopolskie działania public relations oraz akcje promocyjne w punktach sprzedaży na terenie całego kraju (także prowadzone przez agencję Cumulus). Pol-Mak ze swoją sztandarową marką makaronu Domowy jest jednym z wiodących producentów (m.in. obok lubelskiej Lubelli należącej do Maspeksu Wadowice) w woj. lubelskim (ma też dystrybucję ogólnokrajową). (MB)