M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Naked zajmie się obsługą reklamową sieci Gap w Europie

Serwis Dzienny | 1 czerwca 2006, 00:00

Agencja reklamowa Naked przygotuje strategię komunikacyjną marki Gap na rynku paneuropejskim. W zeszłym roku amerykański producent odzieży otworzył biuro w...

Agencja reklamowa Naked przygotuje strategię komunikacyjną marki Gap na rynku paneuropejskim. W zeszłym roku amerykański producent odzieży otworzył biuro w Europie zajmujące się marketingiem lokalnym. Firma zatrudniła Clare Dobble z agencji reklamowej Mother na stanowisku europejskiego dyrektora marketingu. Naked będzie współpracował z domem mediowym ZenithOptimedia. Globalnie Gap jest obsługiwany przez agencję Laird and Partners. Firma wydaje 10 mln funtów na reklamę w Wielkiej Brytanii i ponad 60 mln w całej Europie. Obecnie Gap zmaga się ze spadkiem sprzedaży o 8 proc. w USA i o 11 proc. za granicą. Sieć sklepów firmowych liczy blisko 3,1 tys. punktów na całym świecie. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , ,