M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ZFPR organizuje czwartą edycję konkursu Złote Spinacze na najlepsze projekty PR

Serwis Dzienny | 1 czerwca 2006, 00:00

Związek Firm Public Relations ogłasza czwartą edycję konkursu Złote Spinacze na najlepsze projekty PR. Głównym celem konkursu jest kreowanie pozytywnego...

Związek Firm Public Relations ogłasza czwartą edycję konkursu Złote Spinacze na najlepsze projekty PR. Głównym celem konkursu jest kreowanie pozytywnego wizerunku branży PR poprzez promowanie najlepszych projektów PR. Złote Spinacze mają charakter otwarty. Kierowane są do agencji PR, działów komunikacji i PR w firmach i instytucjach, organów samorządów lokalnych oraz organizacji pozarządowych. W tegorocznej edycji podobnie jak w poprzedniej nagrody przyznane będą w dziewięciu kategoriach: PR korporacyjny, PR produktu, kampania edukacyjna, komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa, public affairs & lobbying, kampania społeczna, komunikacja wewnętrzna, event, corporate social responsibility. Ostateczny termin przesyłania zgłoszeń mija 1 września 2006 r. (KP)

Czytaj więcej na temat: