M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marki Bootsa nie będą już obsługiwane przez McCann Erickson Polska

Serwis Dzienny | 1 czerwca 2006, 00:00

Agencja reklamowa McCann Erickson Polska rozstanie się ze wszystkimi markami dawnego Bootsa, które obecnie znalazły się w portfolio Reckitt Benckiser....

Agencja reklamowa McCann Erickson Polska rozstanie się ze wszystkimi markami dawnego Bootsa, które obecnie znalazły się w portfolio Reckitt Benckiser. Agencja pracowała m.in. dla marek Nurofen, Clearasil, Balneum i Strepsils. Jest to wynik decyzji holdingu Interpublic Group of Cos., który zdecydował o wycofaniu agencji z globalnego przetargu, w którym startowały ponadto sieci JWT i Euro RSCG. McCann Erickson wycofała się z przetargu pod naciskami innego klienta Interpublic - SC Johnson, obsługiwanego przez FCB (sieci McCann Erickson i FCB należą do Interpublic). Reckitt przejął marki Boots Healthcare w ubiegłym roku, choć oficjalnie nastąpiło to na początku 2006 r. Według Marka Janickiego, prezesa zarządu i dyr. generalnego McCann Erickson Polska, należy się spodziewać, że agencja będzie musiała się rozstać z obsługiwanymi markami Boots. - Oficjalnego komunikatu w tej sprawie jeszcze nie ma, ale jest to nieuniknione - twierdzi Janicki. Małgorzata Grudzień zajmująca się obsługą Reckitt Benckiser w Euro RSCG Warsaw nie chciała się wypowiadać w sprawie ewentualnych przejęć budżetów reklamowych tych marek. Dariusz Zatorski, dyr. kreacji JWT, na razie nie ma żadnych informacji na temat rozpoczęcia pracy nad markami Bootsa. Nie udało nam się skontaktować z przedstawicielami Reckitt Benckiser. Obecnie przez Euro RSCG Warsaw obsługiwane są m.in. takie brandy Reckitt Benckiser, jak: Vanish, Calgonit, Calgon, Dosia, Bryza, Woolite, Perła, Air Wick, zaś w JWT - Cilit, Veet, Harpic. Według Expert Monitora w okresie styczeń-kwiecień 2006 roku wydatki reklamowe Bootsa wyniosły 5,3 mln zł. (AMS, JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,