M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Gazeta Wyborcza" i Toyota partnerami akcji na rzecz dzieci

Serwis Dzienny | 1 czerwca 2006, 00:00

Toyota Motor Poland została partnerem "Gazety Wyborczej" (Agora SA) z okazji wydania specjalnej edycji dziennika na Dzień Dziecka. Ogólnopolski grzbiet...

Toyota Motor Poland została partnerem "Gazety Wyborczej" (Agora SA) z okazji wydania specjalnej edycji dziennika na Dzień Dziecka. Ogólnopolski grzbiet "Gazety" został obłożony czterostronicową okładką reklamową. Taka forma reklamy została wykorzystana po raz pierwszy w historii "Gazety" ze względu na charytatywny cel przedsięwzięcia. Powierzchnię kupiła Toyota. Dochód z reklamy wesprze fundację Mam Marzenie i Zachodniopomorskie Hospicjum dla Dzieci. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , ,