Kraj

Ośmiu marketerów i siedmiu przedstawicieli agencji w jury Golden Arrow

Ośmiu marketerów i siedmiu przedstawicieli agencji weszło w skład jury Golden Arrow - konkursu marketingu bezpośredniego. Wśród przedstawicieli agencji znaleźli...

Ośmiu marketerów i siedmiu przedstawicieli agencji weszło w skład jury Golden Arrow – konkursu marketingu bezpośredniego. Wśród przedstawicieli agencji znaleźli się: Marcin Gaworski (Zentropy Partners), Tomasz Grzybowski (DFF), Mikołaj Janicki (Product BBF), Igor Kaleński (MRM/Momentum), Antoine Kolendowski (Euro RSCG 4D), Maciej Mitoraj (Peppermint) i Przemysław Wojak (Tequila/Polska). Przedstawicielami marketerów będą: Janusz Baluch (ING Bank), Marek Kopyto (Unilever), Dominika Kraśko (Goodyear Dunlop Tires), Bartłomiej Piwnicki (Iberia Motor Company), Tomasz Siedlecki (RTV Euro AGD), Krzysztof Ziewiec (Polkomtel), Tomasz Ziółkowski (Marketing Partners) i Jan Żytko (Wyborowa). Obrady jury odbędą się w dniach 12-13 czerwca, ceremonia wręczenia nagród planowana jest na 21 czerwca. Organizatorem Golden Arrow jest Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i VFP Communications – wydawca magazynu “Media i Marketing Polska”. (TW)