Ośmiu marketerów i siedmiu przedstawicieli agencji weszło w skład jury Golden Arrow – konkursu marketingu bezpośredniego. Wśród przedstawicieli agencji znaleźli się: Marcin Gaworski (Zentropy Partners), Tomasz Grzybowski (DFF), Mikołaj Janicki (Product BBF), Igor Kaleński (MRM/Momentum), Antoine Kolendowski (Euro RSCG 4D), Maciej Mitoraj (Peppermint) i Przemysław Wojak (Tequila/Polska). Przedstawicielami marketerów będą: Janusz Baluch (ING Bank), Marek Kopyto (Unilever), Dominika Kraśko (Goodyear Dunlop Tires), Bartłomiej Piwnicki (Iberia Motor Company), Tomasz Siedlecki (RTV Euro AGD), Krzysztof Ziewiec (Polkomtel), Tomasz Ziółkowski (Marketing Partners) i Jan Żytko (Wyborowa). Obrady jury odbędą się w dniach 12-13 czerwca, ceremonia wręczenia nagród planowana jest na 21 czerwca. Organizatorem Golden Arrow jest Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i VFP Communications – wydawca magazynu “Media i Marketing Polska”. (TW)
Kraj
Polkomtel
Peppermint
Media i Marketing Polska
Unilever
VFP Communications
Ziółkowski Tomasz
Marketing Partners
Tequila/Polska
Grzybowski Tomasz
Zentropy Partners
ING Bank
Kolendowski Antoine
Wyborowa SA
Wojak Przemysław
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego
Kaleński Igor
Goodyear Dunlop Tires
MRM/Momentum
Iberia Motor Company
Siedlecki Tomasz
Gaworski Marcin
RTV Euro AGD
Kraśko Dominika
Euro RSCG 4D
Mitoraj Maciej
Żytko Jan
DFF
Kopyto Marek
Janicki Mikołaj
Baluch Janusz
Piwnicki Bartłomiej
Ziewiec Krzysztof
Product BBF