Ośmiu marketerów i siedmiu przedstawicieli agencji weszło w skład jury Golden Arrow - konkursu marketingu bezpośredniego. Wśród przedstawicieli agencji znaleźli...
Ośmiu marketerów i siedmiu przedstawicieli agencji weszło w skład jury Golden Arrow - konkursu marketingu bezpośredniego. Wśród przedstawicieli agencji znaleźli się: Marcin Gaworski (Zentropy Partners), Tomasz Grzybowski (DFF), Mikołaj Janicki (Product BBF), Igor Kaleński (MRM/Momentum), Antoine Kolendowski (Euro RSCG 4D), Maciej Mitoraj (Peppermint) i Przemysław Wojak (Tequila/Polska). Przedstawicielami marketerów będą: Janusz Baluch (ING Bank), Marek Kopyto (Unilever), Dominika Kraśko (Goodyear Dunlop Tires), Bartłomiej Piwnicki (Iberia Motor Company), Tomasz Siedlecki (RTV Euro AGD), Krzysztof Ziewiec (Polkomtel), Tomasz Ziółkowski (Marketing Partners) i Jan Żytko (Wyborowa). Obrady jury odbędą się w dniach 12-13 czerwca, ceremonia wręczenia nagród planowana jest na 21 czerwca. Organizatorem Golden Arrow jest Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i VFP Communications - wydawca magazynu "Media i Marketing Polska". (TW)
Czytaj więcej na temat: Media i Marketing Polska, Unilever, VFP Communications, Ziółkowski Tomasz, Marketing Partners, Tequila/Polska, Polkomtel, Grzybowski Tomasz, Zentropy Partners, ING Bank, Kolendowski Antoine, Wyborowa SA, Wojak Przemysław, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, Kaleński Igor, Goodyear Dunlop Tires, Peppermint, MRM/Momentum, Iberia Motor Company, Siedlecki Tomasz, Gaworski Marcin, RTV Euro AGD, Kraśko Dominika, Euro RSCG 4D, Mitoraj Maciej, Żytko Jan, DFF, Kopyto Marek, Janicki Mikołaj, Baluch Janusz, Piwnicki Bartłomiej, Ziewiec Krzysztof, Product BBF